Perşembe, Mayıs 20

keyifsiz..

Niye bilmiyorum ama bugun boyle uyuz bir gun. Sabah gec uyandım. Sacım bir turlu istediğim gibi olmadı. Hava serin biraz- ne giyeceğime karar veremedim. Epey önceden aldığım çok enteresan bir etek vardı, onu giydim. Ama askıda o kadar guzel duran etek ustumde yavan durdu. O etegin ustune giydiğim siyah t-shirt ve hırka istediğim etkiyi yaratmadı. Uzerimi değiştireyim dedim, hem geç kaldığım - hem de o anda bir alternatif yaratamadığım için değiştirmedim.

Aayyy.. için daralmış durumda bugun. Havadan mıdır, ayın konumundan mıdır, hala cuma olmamış olmasından mıdır, 19 mayısta tatil olmamamızdan mıdır - kendimi haksızlıga ugramış gibi hissediyorum bugun. Ofisteyim ama hiç içimden gelmiyor iş yapmak. Hatta ekrana bakmak bile istemiyorum. Onumde gazeteler var, onlara da bakasım yok..

Neyse, herkesin içini daraltmadan gidiyorum ben. Herkese iyi perşembeler..
Hmm şimdi aklıma geldi, bugun persembe - akşama aşk-ı memnu var. En azından buna sevinebilirim :)

Hiç yorum yok: