Pazar, Ocak 17

dogum gunu kutlama haftası

Dogum gunum ayın 20sinde olmasına ragmen, o tarihte bruksel'de olacagım icin cuma gununden basladık kutlamalara.. Bir yandan hosuma gidiyor boyle 1 hafta dogum gunu kutlama fikri, ama bir yandan da hala 5 yasında gibi 40 gun 40 gece dogum gunumu kutlamak komigime gidiyor :)

Cuma aksamı Ankara'da en sevdigim lokantalardan birinde (tamam hadi itiraf ediyorum en sevdigim) ve 24 yıldır bıkmadan usanmadan gittigim Ciger 52 'de kutlamalara basladık. Cok guzel hediyeler aldım, sımardıkca sımardım butun aksam. Sonrasında da Nada, kokorec falan derken tam bir keyif gecesi oldu cuma gecesi.

Cumartesi gunduz biraz guc topalyıp 2. dogum gunu kutlamam hazırlandım. Aksam Komsu 'da bol rakılı sarkılı bir yemekten ve mumları ufleyip en sevdigim frambuazlı cikolatayı pastayı afiyetle yedikten sonra Cafe Bien 'de bulduk kendimizi. Guzel bir gece oldu. Epeydir Ankara'da arkadaslarımla kutlayamıyordum dogumgunumu, en super yanı da hep birlikte olmak oldu benim icin! Gerci baska baska yerlerde dogum gunu kutlamak beni pek etkilelemis herhalde. Dun gece pastamı kesip bir parcayı elimle tutup yiyince ben, garson donup sordu: Nerelisiniz siz? Ankaralıyım deyince, belli oluyor deyiverdi. Ne demekse.. O kadar ayrı kalmaya ragmen Ankaralılıgımdan hicbir sey kaybetmedigime sevindim :)


Bu aksam babanem ve dedemle kutlayacagım dogum gunumu, yemege gidiyoruz hep birlikte. Yarın Istanbul kusu annem donuyor ve annem, babam, ben kutlicaz. Salı aksamı Bruksel'e gidiyorum Insallah (yine bir terslik cıkmazsa :). Cuma da Bruksel'deki arkadaslarımızla toplu olarak kutlayacagız...


Dogum gunlerini hala severken tadını cıkarmak lazım sanırım - ilerde bu kadar hevesle kutlayacak mıyız acaba? Yıldız dedem dogumgunlerinden nefret ederdi yaslanıyor diye. Dogum gunlerinde onu arayıp dedecim nasılsınız falan derdik - hic dogum gunu lafı etmeden.. Ama bende bu dogum gunu hevesi varken oyle olmam herhalde!

7 yorum:

Pinar dedi ki...

Canim Emel'cim nice saglikli, mutlu, sansli, orjinal yaslara. Hic yaslanmayip, dogumgunu kutlamayi hep sevmen dilegiyle.

Opuyorum.

emelo dedi ki...

Cok sagol Pınarcım, hep birlikte kutlarız insallah!

Adsız dedi ki...

Hey ben de varım :) Kızlar bir İstanbul'a geldiğinizde haber verin de buluşalım :)

Esma Nur

emelo dedi ki...

Esma Nurcum cok ozledim.. Ise de baslayınca vakit bulmak zor olacak ama en azından bir haftasonu gelmek istiyorum. Gelmeden mutlaka haber vericem, ben de gorusmek istiyorum cok!

Senin yok mu Ankara'da kongren falan?.. Gel de ben seni gezdireyim guzel Ankaramızda...

VanMoofer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
VanMoofer dedi ki...

Emelcim doğum gününü şimdiden kutlarım bende :) yeni yaşında herşey gönlünce olsun, güzel mutlu olsun.

Bence sen hep böyle kutla doğum günlerini, tek dertetmen gereken sey o kadar hediyeyi nasıl yanında götürecegin olmalı :) Almanya'ya da gelirsen bir kutlama ayarlayabilirim bak.

Paris'den selamlar akşam oldu burda ben Bonsuvar moduna girdim. :D à bientôt!

emelo dedi ki...

Aydıncım, merci beaucoup! Bruksel'e ugrarsan bu hafta haber ver!