Salı, Ocak 8

ortmenim ortmenim

Bu donem ders vermeye basladim ve ilk dersim dundu.. Ilk basta cok heyecanliydim, oyle ki ilk sinifa girdim ve hepsini oyle karsimda gorunce - bir suru tanimadigim insan - ilk anda icimden kosarak kacmak geldi.. Ama birkac saniyede kendimi toparlamayi basardim, ondan sonrasi da kendiliginden geldi. Gayet sicak ve samimi davrandim ogrencilere, acik acik soyledim bakin bu benim icin de bir ogrenme deneyimi olacak diye.. Neler yapacaklarini anlattim, dersten bahsettim, devamsizlik yapmamalarini rica ettim - yaparlarsa ne olacagini anlattim.. Falan filan, hepsi gulerek ayrildilar siniftan, bakalim nasil olacak donemin devami.

Simdi isimlerini ogrenmek istiyorum, hepsine bir form verdim, kendileri hakkinda bilgiler istedim onlardan, bir de resim - ilk form emaille geldi, resmi de eklemis forma - ama bu resimi de dun derste olan kimseye benzetemedim, neyse artik bakalim ne olacak :)

Ders vermek hakkikaten zaman alan bir is, ama ilerde hocalik yapacagim zaman simdi comez bir doktora ogrencisiyken yasadigim deneyimlerin bana cok faydasi olacaktir diye dusunuyorum. Umarim pisman olmam :)

Hiç yorum yok: