Pazartesi, Ocak 14

ogretmenlige giris


Simdi ders vermenin ilk haftasini basariyla tamamlamis bulunmaktayim ve de diyebilirim ki ders vermek sandigimdan daha cok zaman gerektiren, sandigim kadar zor ve de baze, ben nerden bulastim bu ise yav dedirtecen bir seymis.. Bolum baskanina gidip, ben vazgectim ya - ben ders vermicem bu donem demek icin de cok gec oldugu icin bir taraflarimi kirip oturucam ve de basa geleni cekicem..

Zevkli degil mi ders vermek? Zevkli aslinda.. Mesela Cuma gunku derste hepimiz cok eglendik, ogrenciler de ben de - katilim cok guzeldi - nerdeyse siniftaki herkesi konusturmayi basarmistim! Keyifli gozukuyordu ogrenciler.. ama bugun, bugun onlar da ben de sikintidan catlicaktik nerdeyse, ki bir baktim - ders bitmis! Neyseki..

Oyle garip bir sey ki, konuyla da lakasi var tabi.. Bugunki konumuz research'in onemiydi.. Her slide research onemlidir'i vurgulamak uzerineydi ve sanirim anladilar :)

Ders vermenin bir keyifli yani var - o da ilk basta garip gelse de herkesin bana profesor diye email yollamasi.. ay bir egleniyorum bir egleniyorum, havalara giriyorum..

Oysa ki o cocuklar bilmiyorlar ki profesor dedikleri o kisinin de 2 tane dersi var, aslinda oyle cok zorlaniyor ki bu donem, doktora tezine de artik baslamasi lazim, bir de bu ulkede yalniz falan filan..

Onlarin tek degigi sey aman profesor, yandim profesor, odevimi bu hafta da yapamadim profesor..

Hiç yorum yok: