Perşembe, Mayıs 24

yeni yazi

tam yol sersemligini, yaz okuluna adaptasyon donemini atlattik derken bir de bahar gribine tutuldum.. Inanilacak sey, insan 35 derecede de grip olur mu - valla virutikse oyle bir oluyor ki.. 2 gun atesli, oksuruklu, kulak bogaz agrili falan bir grip gecirdim, simdi yavas yavas gidiyor..

doktor bana antibiotik verdi, saglik merkezini arayinca.. 100 mglik antibiotik.. Onu aliyorum simdi ama bir yandan da komigime gidiyor, biz turkler icin 100 mglik antibiotik leblebi fistik - burdakilerin haberleri yok :)

simdilik haberler bu kadar. Macy's de cok buyuk ionidirim var, aksam ona mi gitsem diye dusunuyorum, ne de olsa civi civiyi sokermis!

1 yorum:

gochemoche dedi ki...

yat asagi dinlen bakalim, ates ole hop diye duser mi kiz :) neyseki stef de iyilesti haftasonuna herkes saglikli baslar insallah.