Pazartesi, Nisan 2

zamani degerlendirme

Cok yogun gecen bir hafta ve daha da yogun gecen bir haftasonu sonunda epey ratalamis bir haldeyim - keyfim yerinde :)

Hocam ile bir konferansa bir makale yazdik, o kadar ugrastirdi ki beni epey bir dusundum ben nerden bulastim bu ise diye.. Ama ugraslarimiza degdi galiba, cok guzel ve ilginc bir makale yazdik hocam ile birlikte ve simdi hocam bunun odul kazanacagini dusunuyor..
Benim ise odulde falan gozum yok - kabul edilsin yeter :)


Burda havalarin da yaza donmesiyle evimin onundeki havuzun keyfini cikarmaya basladim tam olarak.. Okuyacagim seyleri alip havuz basina gitmek cok keyifli oluyor.. Saat 4'de ciksam, 5'de ciksam yine epey yaniyorum.. Daha erken cikamiyorum zaten, hem gunes cok fena - hem de genelde iste oluyorum.. Bu havuz isi cok keyifli, su anki evimin en cok ozleyecegim yani bu galiba..

Artik su donem bitsin, butun odevler ve diger yapmam gereken islerle, yaz donemi baslasin da ben de uzun suredir yapmak istedigim tembellige zaman bulayim..

Hiç yorum yok: