Pazartesi, Ekim 2

haftasonu maceralari


Aslinda cok macerali bir haftasonu degildi bu haftasonu, ne yeni bir yerlere gittik - ne de oyle farkli bir seyler yaptik.
Zaten pazar gecesine kadar da cok siradandi.. taa ki aksam yeni bir kedi benim apartman kapisinda belirmesin.

Memet ilk once onun kaplan (onceden benim mahallee takilan bir kedi - son 2 haftadir hicbiri gorunmuyor)oldugunu sandi. Ama ben bir baktim bu kaplana gore cok daha minik ve sokuldan.. Once kapinin onunde yemek verdik. Sonra iceri girdik. Arkamizda miyavliyor, iceri gelmek istiyor..

Ama bizim onceden karaoglan'dan agzimiz yanmisti, o yuzden hic iceri falan almaya niyetimiz yoktu. Fakat sonra bu kedi benim pencerenin onune geldi, miyavv.. mauu.. meauw.. falan diye bagiriyor, bir de teli tirmaliyor. Tam gitmisken ve bunu da atlattik derken, kedi bir anda yine miyavlama baslayinca dayanamayip eve aldik..

Kosa kosa geldi. Verdigim suyu sapir supur icti.. ve sonra evi gezmeye basladi.. mutfak, salon.. bana sariliyor, cok tatli falan derken yemek masasini gozune kestirdi.. Atlamaya calisiyor, ben de kiziyorum, hayir falan diyorum.. Sonra ortam bir anda gerildi.. masaya atlamaya calisti, o sirada ben orda durdugum icin geri yere dustu.


Ve de en ilginc sey tam bundan sonra oldu.. Bir anda arkasini dondu ve kapiya yoneldi - ve bana resmen, bu ne be.. ben boyle olacagini ilseydim hic gelmezdim diyen bir bakis atti ve disari cikaralim diye beklemeye basladi.. Cok gulduk kedinin bu kesin tavrina, cikardik.. arkasina bile bakmadan kosa kosa gitti.. Anlasilan o onu simartacak falan bir ev istiyormus, bendeki disiplini hic begenmedi..



Pazar gecesinin ikinci ilginc olayi bu hacivat karagoz sahnesi gibi duran sey. Aslinda bu sahne degil - benim ayakkabiligim. Onceden beri yapmayi planladigimiz birseydi, ama iste kumas secemedim, tornavida yok falan diye ertelenip duruyordu.. neyseki dun gece bitti..
Gerci bir iki ufak detay daha var halletmemiz gereken, aman onlari da sonra bir ara yapariz... :)

Hiç yorum yok: