Pazar, Aralık 4

son hafta

Final haftasi: odevler, sunuslar.. (iyiki sinav yok )
Bir yandan GRE hazirliklari,
Bir yandan tez isleri,
bir yandan basvuru icin gereken seyler - resume, letter of intent..
sanki hic bitmeyecekmis gibi geliyor insana bazen, ama biliyoruim ki sadece 2 hafta sonra hepsi bitmis olacak - ya da en azindan bir ara vermis olacagim, ve ondan sonra da Ankara ve tatil..
herkesi cok ozledim, ankara'yi cok ozledim, kedimi cok ozledim..

bekliyorum..
bir an once gecsin, gidiyim, sonra da geri geliyim :)

1 yorum:

moon dedi ki...

emel nasılsın,hiç görüşemiyoruz.. çok mutlu oldum senin için bende çok özledim herkes gibi ama sen ankaraya geliyorsun sanırım,olsun bol bol dinlen rahatla senin mutlu olduğunu bilmekte yeter seni seven herkes için.. böyle olmalı bence..kendine iyi bak.. msn de görüşebilirsek bi ara bu siteyle ilgili birşey sormak istiyorum sana..öpüyorum..