Çarşamba, Aralık 14

her sey cok guzel olacak

bvasliga aldanmayin, benim morale cok ihtiyacim var bu 2 gunde - kendi kendimi motive etmeye calisiyorum :)
(Amator bir sekilde )

Yarin tez komite toplantisi, persembe de GRE var - stress cok artmis durumda, sorun da hicbirne istedigim kadar zaman ayirmamis olmam.. gerci okulun son haftalari zaten diger odevlerle doluydu, ama iste - hazir hissetmiyorum..

Neyse, yapacaz, gecip gidecekler - umarim yarinki toplanti iyi gecer.. Kurabiye ve kahve goturmeyi planliyorum, tatli yiyelim, tatli konusalim diye - umarim kurnaz planlarim isler..

GRE'de de tamamen yogunlasmayi dusunuyorum.. yarina az bir sey kaldi - tam istedigim gibi calisamadim, ama olsun - napalim, elimden geldigi kadar diye ikna ettim kendimi.. gorucez ne olacak..

dersler disinda daha eglenceli bir seyler yazmak istiyorum - ama yok gibi..
en son eglendigim zaman pazar gunu bisikletle gezdigim zamandi, bir de gece Spam All Stars'da eglendim - sonrasi keyifsizdi - hala biraz keyifsiz..

Bir yandan da turkiye bavulumu hazirliyorum, 1 canta ile gidicem - ne giysem, neyi elime alsam falan hesaplar dorukta.. gerci daha ona zxaman var, ama su aralar hayatimdaki en eglenceli sey bavul yapmak maalesef..

artik turkiye'de dinlenecegim.. iyi olacak..
sonra da gelip tez uzerine yogunlasma ve gecici bir is arama.
iste boyle simdilik, biraz daha rahatlayinca daha eglenceli seyler yazmayi umuyorum :)

umarim...

Hiç yorum yok: