Pazartesi, Aralık 9

araştırma günü pazartesi

Pazartesileri araştırma günü olarak belirledikten beri bu günü çok daha motive geçiriyorum. Hem pazartesi günleri haftaya bir soft başlangıç olarak kalıyor hem de pazartesi sabahı telaşından kurtuluyorum.. Bugün de yine ödev okumalar, ders hazırlamalar ve kendi araştırma konularım üzerine odaklanmayı hedefledim, bakalım - kısmet :)

Haftasonu yağan kar iyi geldi. Normalde karı hiç sevmeyen ben bile dün Eymir'e yürüyüşe gitmek istedim ve çok eğlendim. Artık kış iyice geldi maalesef - inkar edilecek yanı kalmadı bu işin. Neyse - dönemin bitmesine 3 hafta, yazın gelmesine ise şunun şurasında birkaç ay kalmış olduğunu bilmek beni biraz olsun mutlu ediyor.

Dedemlerin çok haydut bir erkek kedileri oldu - adı haydut. Van kedisi. Tatlı bir şey. ama yani yavru bakımı ne kadar zor bir şey sürekli bunu yeniden hatırlatıyor hepimize.. Dedem çok mutlu. O mutlu olduğu için de ben de mutlu ve huzurluyum..

Yılbaşı planları, tatil planları, araştırma projeleri derken zaman geçiyor. Daha ne yapacağımıza karar verememiş olsak da planların kendi kendilerine belli olacağına dair de umudumuz hala güçlü :) Bakalım - sokakta kalmayız yılbaşında herhalde..

Herkese iyi haftalar - bu karda kışta dikkatli olun!

Hiç yorum yok: