Çarşamba, Ekim 19

Blogu unutmuşum :)

Şaka şaka kesinlikle unutmadım, hatta vicdan azabı bile yaşadım bloga yazamadığım için. Antalya, istanbul, bursa seyahatler, annemlere gel git, sosyal hayat falan derken günler geçmiş ve ben buraya hiçbir şey anlatamamışım..

Evde yeni bir canavar var. Onu yolda giderken buldum antalyaya gitmeden önce. O kadar zavallıydı ki evde ölsün bari diye düşünüp eve aldım :( Ama ölmedi! Giderek güçleniyor ve gümbür gümbür geliyor :)

Kendisine kuyruk adını taktım. Kuyruk Hanım şu anda benim kuyruğum şeklinde evde dolaşıyor. Bir de kocaman tüylü bir kuyruğu olacak büyüyünce..

Kendisine ev arıyorum aslında, ama sanki elimde patlamış gibi gözüküyor.. Bizim melosh hanım görse kıskançlıktan delirir!

Neyse napalım.. sokaktaki tüm kedileri eve alamam, hepsine de yardım edemem biliyorum - ama zavallı bir hayvanı sokakta görüp de yokmuş gibi davranacak kadar vicdansız değilim Allaha şükür..

2 yorum:

MuRaT dedi ki...

Erkek mi dişi mi?

emelo dedi ki...

Çok tatlı ve uysal bir erkek yavru Murat, ilgileniyorsan haber ver..