Salı, Ağustos 16

güzel melosh hanım..

güzl olduğu kadar uyku meraklısıdır da.. Sabah benle uyanıp ben hazırlanırken çekmeceye girip orda uyumaya devam eden bir kedi kendisi. Yakında günde 20 saat uyuma rekoru olan aslanı bile geçecek sanırım.. Uykucu kızım benim :)


Uykucu demişken.. Dün hayatımın en uzun uykularından birini gerçekleştirdim. Sanırım 11 saat uyudum. İşten eve gelip etrafı topladım. Uzun süredir okuyup bitirmek - yani bırakmamak için dişimi sıktığım Georges Perec'in Yaşam Kullanma Kılavuzunu okumaya başladım. son 50 sayfa kaldığı ve sonunda biteceği için çok heyecanlıydım. Planım biraz kitap okuyup dinlenip spora gitmekti. Hatta spor kıyafetlerimle yatmamın da tek nedeni buydu.

Fakat kitap bende her zaman gösterdiği etkiyi gösterdi ve yine uyuyakaldım. eh bi yarım saat uyur sonra spora giderim dediğimi hatırlıyorum yastığımı düzeltirken. Gece 10:40da gelen bir telefonla uyandım. Uyuyakalmışım. Hem de 7 buçuktan 10:40 a kadar..

Ne akşam yemeği, ne spor.. Melosh da yanımda uyumuş! Kalkıp bir süt içtim. Spor kıyafetlerimi çıkardım, dişlerimi fırçaladım. Kitabın kalan 30 sayfasını da okuyup bitirdim. Ve yine uyudum. herhalde saat 11:30 falandı. Sabah da 7:45te gayet normal biçimde uyandım.. yani saat çalmasa daha uyurdum. Melosh da saatle birlikte uyandı bu arada :)

Hayatımda bu kadar çok uyuduğum gün herhalde sayılıdır. Yani ben hatırlamıyorum.. Ama kitap bitti ya - Allahım o nasıl bir eziyetti - şükür yarabbim! O kitabı böylesine kült bir kitap yapan ve tavsiye edenlere bir sorum var: kitabın neyini beğendiniz yahu kuzum?!! Bence o kitabın en yakın olduğu şey yavaş gelen bir ölüm...

Hiç yorum yok: