Cumartesi, Temmuz 16

Chicago'ya bayildim!


Tabii yazin. Herkes bu guzel yaz havasinin cok kisa surdugunu soyluyor - ama dogru yerde dogru zamanda olmak da biseydir' tadini cikariyoruz! Seattle'a da oyle guzel bir havada gitmistik ki ben seattle'a da asik olmustum herkesin aslinda burasi hic boyle bir yer degil itirazlarina karsin..

Chicago kucuk bir sehir. Gezmesi cok keyfili. Geldigimden beri her gun 20 km yol yurudugumuzu dusunuyorum. Insanin yurumek ve paket tasimaktan kollari agrir mi yahu :) Uzun bir alisveris listesi ile gelmistim, listem tek tek tamamlaniyor - hatta nerdeyse bitti - o yuzden acayip keyfim yerinde. Kuzenlerim pazara kadar burdalar. Ondan sonra Halam ile ben kaliyoruz. Kuzenler burdayken alisverisleri, halam ile de kultur sanat gezilerini yapmayi planladigimizdan haftasonuna kadar alisverislerimi bitirebilsem cok iyi olacak!!

Bir de burda ozledigim seyleri yiyorum bol bol! Sushi, meksika yemegi, frozen yogurt derken her gun aaa kesin artik bisey yiyemeyecegim, aksama sadece meyve deyip sonra yine kocaman yemekler yiyoruz - cok eglenceli!!

Hiç yorum yok: