Cumartesi, Temmuz 17

evde yalniz olmak

 
bu resim 2 hafta once cekildi, Bodrum'da kaldigimiz otelin koyunun en uc tarafi burasi..

Bu haftasonu Cesme'de olmayi planliyordum ama planlar degisti. simdi evdeyim. biraz once kardesim cikti evden, Italya'ya donecek pazartesi, ama once Istanbul'da kalacak. oraya dogru gidiyor simdi arabasinda. annemler ise Cesme'de babanemlerle bu haftasonu, onlari da alip donecekler yarin. ben ise evdeyim. evde yalnizim. bilgisayarimi duzenliyorum..

bir anda evde yalniz olmayi ne kadar ozledigimi hissettim. oyle olmayali ne kadar zaman gectigini.. evde gecen sessiz, sakin, camasir yikamali, etrafi toplamali, kutuphane duzenlemeli, dolap yerlestirmeli, esyalari tasfiye etmeli zamanlari ne kadar ozledigimi fark ettim. iyi geldi. yalniz kalmak iyi geliyor. melosh hanim icerde uyuyor, ben pink martini'nin splendor in the grass albumunu dinliyorum. huzur bu. huzur guzel sey.

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: