Çarşamba, Nisan 21

pembe gozlükler

Dun aksam 7'ye kadar ofiste kalıp, 7:45'te pilates dersine baslayip 9'a dogru eve gelince off bu ne biçim hayat diye isyanlardaydım. ama ofiste o kadar uzun kalmanın da iyi yönleri oldu: bütün bekleyen işleri halletmiş oldum! O yüzden bugün gelsen gazeteleri gitsin bloglar - her işim bitmiş durumdayım...

Neyse yorgun argın eve gidip biraz da toka ve tarak yaptım istanbul'da bir kermes için. O kadar güzel oldular ki! Bakalım bu kermeste şansım yaver gidecek mi?..

Sabah 7 buçukta uyandım, banyo, giyinme falan derken bugünün griliğine inat pespembe bir hırka giydim. sonra saçlarımı kurutmaya üşenip kuaföre gittim. Dalga dalga saçlar ve inanılmaz bir oje ile çıktım kuaförden :) Böyle pembe-kırmızı arası bir renk sürülü parmaklarıma, üstüm pespembe ve bu uyuz ankara havası bile keyfimi bozamıyor bugün.. Uykumu almama borçluyum sanırım bu halimi!

Akşam 6:30'da pilates var yine, öğle yemeği planları ihtimali var, ve de akşam kızlarla görüşmek istiyorum.. Bir de fransızca ödevim var, yarın akşama yetiştirmem gereken - o da bitti mi bütün işlerim tamam! Ben de yazdıkça farkına vardım da, benim bu mutluluğumun nedeni bu hafta anayasa görüşmelerinden dolayı meclis araştırma komisyonu toplantılarının iptal edilmesi galiba. Bir toplantı insanın hayatını bu kadar etkileyebiliyormuş demek..

Hiç yorum yok: