Pazar, Ekim 11

Yeni bir dil, yeni bir ben

Amerikadayken, Brukseldeyken ne kadar cok bos vaktim varmıs benim Ankara'ya tasındıktan sonra anladım... Burda hayat oyle yogun ki, blogum oldugunu bile unutmus durumdayım gunlerdir.. Annem hicbir sey yazmıyorsun artık diye sitem etti de artık bir zahmet yazayım dedim.

Simdi efendim, gunler cok yogun.. Bilkent'te hocalık deneyimi cok keyifli. cuma gunu ogleden sonraları dersim. 20 ogrencim var, hepsi super tatlı. 3. ve 4. sınıftalar. Umarım boyle guzel bir sekilde bu donemi tamamlarız..

Diger yandan hızlandırılmıs bir Fransızca kursuna basladım. İlk kuru gectıkten sonra ozel ders almayı da dusunuyorum aksan ve konusmamı ilerletmek acısından.. Haftanın uc gunu sabahın korunden itibaren gırtlagımı yora yora garip sesler cıkartarak ve sona koyulan e'leri soylemedn konusmaya calısıyorum. Eminim biri bizi uzaktan dinlese cok gulerdi halimize. Sınıfta sadece 4 kisiyiz. O yuzden ders acayip hızlı ilerliyor. Bir yandan guzel, ama bir yandan da yetisemeyecegim diye bir endise var icimde... Bakalım, insallah hallederim su fransızca isini bu 9 ay icersinde. Simdilik pek bir hevesliyim :)

Diger yandan da gunumun cogunu yeni edindigim hobilerim dolduruyor.. Kendime bir tunik, bir de elbise diktim. Ama oyle bir elbise ki gorenin agzı acık kalıyor. Dunyanın en zor modelini secmisim. Elbise 10 parcadan falan olusuyor. Canım cıktı, ama super de oldu. Resmini cekip buraya eklicem ilk giydigim gun. Hazır burdayken 9 ay boyunca su dikis isini biraz ogreneyim istedim. Bir yandan da nakıs tekniklerimi ilerletmek istiyorum, babanem bana ders veriyor. E bir de orguye baslamak istiyorum. Hatta orguye oyle bir giris yapıyorum ki, ilk hedefim kocaman bir yatak ortusu. Zaten bana da anca boyle bir giris yakısırdı! Annem, ben ve babanemin kollektif calısmasi olacak bu otu, her seyi kafamda planladım..

Bir yandan da dev bir kece projemiz var ki, 6 arkadas falan isin icine girdik, pek bir keyifli.. Onlardan da resim eklicem. 5000 tane kece toka, igne, tac falan yapmamız lazım ki bitmisiz biz :) Ama sonra satması da bir o kadar keyifli olacak diye dusunuyorum..

Hiç yorum yok: