Pazar, Eylül 6

Bruksel'de son haftasonu

Bu haftasonu degil de gelecek haftasonu tasinmaya karar verince bir anda haftasonumuz senlendi. kutulamalar nerdeyse bitmis oldugu icin bir yandan kitap okuyorum, bir yandan da gelecek donem verecegim derse hazirlaniyorum.. Dersin adi Public Relations and Communication Campaigns. Ogrencilere gercek musteriler bulup gercek bir seyler uretmelerini isteyecegim - bakalim hoslarina gidecek mi :) Gerci eminim ki is oldugu icin istemeyecekler ama keyif alamayacaklardir, ama en azindan ilerde ise basvurduklarinda ellerinde gosterebilecekleri bir portfolyo tarzi bir sey olacak. Heyecanla olacaklari bekliyorum :)

Bu haftasonu epey yogun gecti. Cuma once sushi planlamistik, ama olmayinca bir mezeciye gittik. Yemekler superdi ve orayi tasinmadan 1 hafta once kesfetmemiz de baya, bayaa iyi oldu sevgili Modern sabahlar ekibinin soyleyisiyle. Cumartesi aksami epey kalabalik bir grup halinde (24 kisi) kebapciya gittik; hem milli maci izledik, hem de kebaba doyduk.

Pazar gunu ise Marolles'de kahvaltiya gittik. Sonra da ordaki bit pazarinda kendimizi kaybettik. Biz herhalde 15 euro falan harcadik. Minik bir likorluk aldik 2 euroya, 3 euroya cok guzel bir buz kovasi aldik. Ben 5 euroya cok guzel bir yaka ignesi buldum ve onu gelecek cumartesi Ankara'da gidecegim bir dugunde kafama toka gibi takmaya karar verdim.

Ancak aldiklarimiz bununla kalmadi. Pazarin sonunda orda oldugumuz icin bedavaya dagitilan kutu kutu malin icine daldik. Ay neler neler bulduk. 2 tane recellik kap, 2 tane cam cukur tabak, cok sirin bir kulluk - gerci ikimiz de sigara icmiyoruz ama olsun, rengi inanilmazdi. 2 tane puro kutusu, 2 tane cok sirin bardak ama maalesef evde onlari deterjanlar camasir sulariyla yikarken fazla hasin davrandigim icin ikisini de kirdim, ve de 4 tane bardak altligi aldik.

Ancak pazarda oyle bir curcuna olustuki, millet kutulara saldirdi resmen ve birbirinin onunden esyalari almaya basladi. Tam kendimizi hic zarar almadan kurtardik diye sevinirken ve geride deliye donmus insanlari izlerken eski bir sampanya kutusu gordum ve ona dogru ilerledim. Tam bu ne diye bakacatim ki, kadinin biri hisimla elimden cekip aliverdi kutuyu. Sasirdim kaldim, megerse ben kadinin onundeki onun ganimetlerinin arasindan bir seyi gozume kestirmisim. Aaanam, nerdeyse dayak da yiyecektim pazardaki bedava mallar icin. Neyseki ucuz kurtuldum ve gulerek uzaklastik. Kimsenin pazarda onune aldigi seye goz dikmeyeceksin sekerim, bedava mal en tatli olanmis...

Hiç yorum yok: