Perşembe, Temmuz 16

yazmadıgım blog yazıları

Sorular geliyor, neden her gun bloguna bir seyler yazan ben artık yazmıyormusum.. Canım istemiyor. ilgisayar basında yazarak gecen bir 6 aydan sonra yazı yazasım yok desem :)
Anlatılacak cok olay var aslında, ama tam anlatmaya baslayacak oluyorum, icimden gelmiyor. Acıtıgım sayfayı kapıyorum, yazdıgımı siliyorum..

Ankarada hava Bruksel gibi. bulutlu, serin ve yagmurlu. Benim hosuma gidiyor. Ciftci ruhum seviniyor, bitkiler agaclar icin. Kuraklık ne demek bize ogreten Ankara simdi de yagmurlu havayla bizimle dalga geciyor resmen.

Ankara gunlerinin su aralar benim icin en onemli olayı burda araba kullanmaya baslamam. Kardesimin gozetiminde Ankara sokaklarında geziyorum. İyi oluyor. Gelecek bir yılı burda gecirecegime gore artık mobilize olmak gerek...

Hiç yorum yok: