Salı, Mayıs 27

bunun yasla ne alakasi var...

Yani aslinda yasla pek alakasi yoktur demek istiyorum, snucta hepimiz yaslanicaz bir gun.. ama diyemiyorum.. Bizim burda calisan sekreterlerden biri epey yasli, ve benim asistanlik islerimle falan da o ilgileniyor.. Tahminim bu bilgsayar islemleri ve bizim universitenin sistemini de cok iyi bilmiyor..

Her donem, ama her donem bir hata oluyor.. Sonradan mektuplar telefonlar falan zar zor hallediyoruz asistanligimi, okul ucretimi falan.. Biraz once yine yanima geldi, senin asistanlik isleminde bir hata olmus, yine mektup gondericez falan dedi..

Off dedim, hadi tamam - belki cok karisik geliyor, ama bunu 5 donemdir yapiyorlar, nasil besinde de ayni hata yapilir - bir turlu anlamiyorum..

Artik anlamaya da calismiyorum :) Gulup gectim, tamam canim uzulme - ben ararim, mektupu da gondeririz dedim..

Ay bir de bugun hic keyfim yok.. sabah ise gelirken yuzyuze kavga eden, antenleri falan birbirine dolanmis kocaman iki hamam bocegi gordum, butun keyfim kacti valla!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

o hamaböceklerini alıp evinde misafir etsene, aralarını düzelt gerekirse antenlerini sen bizzat ayır :D

sen seversin haman böceği...

Adsız dedi ki...

o hamaböceklerini alıp evinde misafir etsene, aralarını düzelt gerekirse antenlerini sen bizzat ayır :D

sen seversin haman böceği...

emelo dedi ki...

Gicik misin nesin be.. butun yazdiklarima yorum yapmaz zorunda misin...