Cumartesi, Eylül 15

cuma-(e)rtesi

Evet, cuma gunu guzel gecti, uzun zamandan sonra spor iyi geldi - gece daha iyi mi uydum ne, tam emin degilim, ama kesinlikle daha enerjik hissediyorum.. Bugun bir daha spora gittim, yine 40 dakika falan kaldim, daha ilk bastan kendimi zorlamiyorum, yavas yavas isina isina.. Tek basina gitmak cok keyifli degil - ama yine de modern sabahlar dinleyince pek eglendim, gule gule kurek cekiyordum en son :)

Sonra da bugun dogum gunu olan bir arkadasimin ogluna (bebek demiyorum artik - yuruyor yahu) dogum gunu hediyesi aldim, e tabi yavruya alinir da anne unutulur mu - olmaz tabi ki.. Hem ben annesini o kucuk bey dogmadan once taniyordum :) dostlugumuz daha eskiye dayaniyor yani.. Saat 5:30 gibi oraya gidicem, sonra da aile yemegimiz var oraya..
Gece de donup ders falan - daha pek bir sey yapamadim ama yavas yavas hizlansam iyi olacak, haftasonu geciyor..

Hiç yorum yok: