Pazar, Ocak 14

Burasi bir yemek blogu degil - zaten her halinden de oyle olmadigi bellidir herhalde..
Ben de iyi yemek yapmakla ovunen bir insan degilim kesinlikle. Ancak karnimi doyuracak, beni mutlu edecek kadar, genelde maklarna turlerinden.. Bu aralar Ramen Noodles'a fena alismis durumdayim, ki o makarna turu bile sayilmaz..

Neyse, konu benim yemek yapamam degil zaten.. Bu sabah kendime guzel bir tabak hazirladim. Yalniz basima oyle sofralar kurup kahvalti etmeyi sevmedigimden daha farkli seyler bulmaya calisiyorum sabah karnimi doyurmak icin. Bu sabahki kesfim de dun yaptigim (hazir paketten, aman yanlis anlamayin) sakizli muhallebi ve yaninda seftali dilimleriydi. Tadi guzeldi - sakizin o buruk tadi ile seftalinin canli ve hafif mahoslugu birlestiginde.

Hatta resmini cekip koyayim diye dusundum, ama cabucak vazgectim.. Aslinda ben yemek bloglarina cok ozeniyorum. Hem o kadar inanilmaz seyler pisiriyorlar, ki bu zaten basli basina bir yetenek.. Bir de ustune studyo kalitesinde fotograflarini cekiyorlar..

Hadi tamam diyelim hem iyi ahci, hem de super fotografcilar.. Bir de ellerindeki tabak, canak servis takimi da tam takim!

Ben o kadar guzel yemek fotografi cekemeyecegimi biliyorum... En son univesite'de kisir yapmayi fotograflarla anlatmayi denemis (photo narrative projesiydi) ve hocalarimdan yiyecek resmi cekmek zordur, senin sucun degil.. diye bir yorum almistim. Bir daha da denemedim. Bu sabah da o sozler bir daha aklima geldi tabi, aman bosver eksik kalsin dedim..
Zaten tabaklarimin da pek fotojenik olduklari iddia edilemez. Hatta fotojenigin zitti olarak ornekl bile gosterilebilirler :)

Yemek blogu sahiplerini burdan kutluyorum. Gercekten cok zor bir is yapiyorsunuz...

2 yorum:

MorKoyun dedi ki...

selam:)basarili yemek fotografi cekme isi en cok fotograf makinasinin huneri gibi sanki. ara guler degilsen, eski makinelerle tabaga kus kondursan fayda etmezdi ama simdi sirf yakin cekim icin ayarlar var:) bence yemek blogu sahiplerini en cok o yemekleri tirtiklamadan sabirla resimliyor olabildikleri icin tebrik etmeliyiz:))

emelo dedi ki...

Dogru bak.. Hic bu sekilde dusunmemistim.. yemekler onunde oyle duruken, aman dur bi fotografini cekeyim de bloga koyayim diyebilmek..

Aman herkese afiyet olsun