Perşembe, Ağustos 31

kizin korkulu a-ni

bugun yoldan karsidan karsiya gecmeye calisan bir kizi cok korkutmusum..
ben fark etmedim, ama Memet cok gulerek anlatti ne oldugunu.. kiz bana bakakalmis..

ben ellerimi omuz hizzasinda havaya kaldirmis bilek egzerisi yapiyorum arabada.. sabah..
eh uykusuzum, esnemisim ayni sirada.. e ellerim yanimda oldugu icin de agzimi kapamamisim haliyle..

e kizin karsilastigi goruntuyu siz dusunun.. arabanin icindeki kzi, kolari havada, agzini acmis, kendine saldirmaya calisiyor..

kizin bana dehsetle bakmasi normal..

bundan sonra esnerken agzimi kapatmaya calisacagim, etrafin huzuru icin :)

2 yorum:

mem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mem dedi ki...

bu korku dolu ani kafada daha iyi canladirmasi icin benim bloga bir foto koydum, bakarsin..